בחירת סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי

ביטוח פנסיוני הוא אחד הביטוחים המשמעותיים ביותר הקיימים כיום ומטרתו להבטיח המשך הכנסה לאדם שיוצא לגמלאות ואינו יכול לעבוד יותר. כל עובד שכיר או עצמאי חייבים בקרן פנסיה וקיימים סוגים רבים של מסלולים פנסיונים כמו קופות גמל, קרנות מנהלים ועוד אותם בוחרים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל גובה המשכורת, סוג העבודה ועוד. לרוב כאשר מתחילים עבודה חדשה, לאחר מספר חודשים מתחילים להפריש כספים לקרן הפנסיה. החברה המבטחת של העובדים השכירים היא לרוב חברה מאת המעסיק אך ניתן גם לבחור בחברת ביטוח אחרת מזו שהוצעה על ידי המעסיק. כמו כן ניתן לפנות אל סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי או לסוכנות ביטוח על מנת לרכוש ביטוח פנסיוני.

ניתן לרכוש ביטוחי פנסיה מאת חברות הביטוח השונות הקיימות בארץ או באמצעות סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי שמטרתו ללוות את הלקוח באופן אישי בתחום הביטוחי. סוכן ביטוח הוא איש מקצוע שתפקידו להכיר את הלקוח, להבין מה הצרכים שלו ולהתאים לו את המסלול הנכון ביותר עבורו. אנשים רבים אינם מספיק מבינים בתחום של ביטוחי פנסיה ולכן לא יכולים לבחור עבורם את המסלול המתאים והמשתלם ביותר. תשלום חודשי עבור קרני הפנסיה יכולים להיות משמעותיים לאחר עשרות שנות עבודה ולכן בחירת המסלול היא חשובה.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יתמחה בתחום של קרנות פנסיה ולכן יכיר מאפיינים רבים אודות הביטוחים השונים, יכיר את החברות השונות ואת המחירים שלהן ועוד. בנוסף סוכן ביטוח הוא בעל ניסיון בתחום ולכן יכול לעקוב אחר השינויים החלים בפוליסה ולגעת כיצד לעבור בין מסלולים בעת הצורך. ישנם סוכני ביטוח העוסקים במספר תחומי ביטוח וכך יכולים להציע ללקוח שלהם מגוון ביטוחים.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי מקבל את שכרו מאת חברות הביטוח השונות על ידי עמלות, כלומר אינו גובה עלות מהלקוח, לעומתו יועץ פנסיוני הוא איש מקצוע שמייעץ בתחום הפנסיוני וגובה עלות מהלקוח שלו. סוכן פנסיוני עובד עם מספר חברות ביטוח קבועות ולכן הוא לרוב ימליץ עליהן.

ניתן למצוא סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי באמצעות האינטרנט ברחבי הארץ. סוכן ביטוח לרוב יתחזק אתר אינטרנט על מנת לפרסם את עצמו ובו ניתן לקרוא אודות הסוכן עצמו ואודות תקופת הניסיון שלו, אודות השירותים שלו ואודות חברות הביטוח איתן הוא עובד. כמו כן ניתן לקרוא מידע רב אודות סוגי הביטוחים השונים, המסלולים השונים והחשיבות שלהם וגם למה כדאי לרכוש אותם.

סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי לרוב יפרסם את עצמו לבד ואילו סוכן שעובד בסוכנות ביטוח לרוב יתפרסם על ידי הסוכנות עצמה. ניתן למצוא סוכן ביטוח באזורים רבים בארץ וכמו כן בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שמציעה התנהלות מרחוק והעברת מסמכים מרחוק, ניתן גם לקבל שירותים מסוכן ביטוח שנותן שירות באזור רחוק יותר. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *