מהו קורס מיינדפולנס אונליין ?

קורס מיינדפולנס אונליין נועד כדי לאפשר לאנשים שאינם יכולים להגיע לקורס מסיבות שונות, לחוות ולתרגל את השיטות השונות בו. 

מה זה מיינדפולנס?

מיינדפולנס או בעברית מודעות קשובה הוא תהליך של הבאת הקשב אל ההווה ללא כוונה שיפוטית. בעצם מיינדפולנס הוא רגע בו אנחנו מבטלים את הטייס האוטומטי שבנו ומתחילים לשים לב לרגשות ולתחושות, למה שקורה מסביב ובפנים. בעזרת המיומנות הזו לומדים איך לכוון את תשומת הלב שלנו למקום מסויים ובכך לשפר תחומים רבים בחיים כמו לחצים, חרדות, כאבים דיכאון, חוסר קשב וריכוז, חוסר ביטחון, קבלת החלטות ועוד. תרגול של מיינדפולנס נעשה על ידי קורסים וסדנאות בהם ניתן ללמוד את השיטה ולתרגל אותה על מנת ליישם אותה בחיי היומיום. 

היכן משלבים מיינדפולנס?

מיינדפולנס משולב היום בעולם החינוכי על מנת ללמד את הילדים כיצד להתמודד עם חוויות, מצבים ורגשות וכן בעולם הטיפולי בו משלבים את השיטה על מנת להפחית חרדות ולחצים למשל. מיינדפולנס גם מועבר בצורה של קורסים וסדנאות המועברים על ידי מדריכים או מרכזים מתאימים והיום ניתן למצוא בקלות קורסי מיינדפולנס. מדריכי מיינדפולנס או מרכזים שמציעים קורסים בסגנון לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות הקורסים השונים, מה זה מיינדפולנס ולמי זה יכול לעזור וכמו כן להתרשם מהרכב הקורסים והסדנאות. היום גם ניתן למצוא קורס מיינדפולנס אונליין שב ניתן להשתתף אפילו אם הוא מתקיים רחוק מהבית. לרוב באתרי האינטרנט של הקורסים ניתן גם למצוא מחירים וגם לדעת אם הקורס מוצע באופן מקוון. 

מחיר של קורס מיינדפולנס אונליין לרוב יהיה נמוך יותר מאשר של קורס פרונטלי והוא יכלול גם כן מספר מפגשים, תרגולים ולמידה אודות יסודות השיטה.

מה כולל קורס מיינדפולנס אונליין ?

קורסים של מיינדפולנס לרוב יחולקו על פי שבועות כאשר בכל שבוע מתמקדים בלמידה שונות. הקורס כולל היכרות עם הנשימה, תרגילי שנייה וכמה היא חשובה לנו. בנוסף בקורס לומדים על מודעות פתוחה ואיך מתייחסים לכל מה שקורה מסביב תוך מודעות שיכולה לעזור לנו לעשות זום אאוט לדברים שמעבר לבעיות כמו כאב, עצבות וכעס ולראות את הדברים האחרים מסביב. בהמשך הקורס לומדים איך לשפר את איכות החיים, איך להתמודד עם מצבים שונים ומלחיצים ואיך להפחית לחצים על ידי תרגילים שונים. קורס מיינדפולנס אונליין או קורס פרונטלי גם נותנים דגש לפיתוח מערכות יחסים עם הסביבה ועם עצמנו, איך לפתח סובלנות וסבלנות בחיים וכן לשפר יכולות קשב וריכוז.
קורס מיינדפולנס אונליין או פרונטלי יכול להתאים לאנשים רבים המעוניינים לשפר תחומי חיים כמו למשל הפחתת לחצים וחרדות, שיפור יכולות הקשב והריכוז, שיפור השינה וכן נגעה לשלווה ושמחה. ישנם היום טיפולים וקורסים רבים בתחום הרגשי בעיקר בגלל ההבנה שהנפש והרגש שלנו גורמים לדברים רבים סביבנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *