סולר לחימום ביתי

לסולר שימוש נרחב מאוד, ממכוניות שמונעות במנועי דיזל, דרך משאיות, מכונות בבתי מלאכה, ציוד הנדסי מכני ואפילו טנקים, כשהשימוש הנפוץ ביותר בישראל הוא שימוש סולר לחימום ביתי.

מזגנים, מפזרי אוויר ותנורי ספירלה חשמליים מייבשים את האוויר בבית ויש שסובלים בגללם מכאבי ראש, לכן עולה צורך בצורות חימום אחרות יעילות לא פחות ובעלות דומה או זולה יותר. 

זאת הסיבה שהסולר לחימום ביתי במערכת הסקה ביתית נהיה נפוץ כל כך בישראל והפך פופולארי יותר יותר עם השנים. 

הסולר לחימום ביתי איננו מייבש את האוויר וכך אלו הסובלים מאוויר שיוצא ממזגנים יכולים להימנע מתחושת חוסר הנוחות האופיינית למיזוג אוויר. 

שימוש במיזוג אוויר נחשב כמעביר מחלות ואל מולו סולר לחימום ביתי נחשב בריא הרבה יותר מאחר והוא איננו מפיץ אוויר אלא מחמם את האוויר החם, אוויר זה גם לא 'בורח' החוצה אלא מתפזר במרחב, מה שמאפשר פתיחת חלון לאוורור. 

לאחר שתרכובת הסולר שונתה מנפט שמעורב עם גופרית לנפט בדילול בעזרת שמנים צמחיים, גם שריפת העשן שיוצר משריפת סולר לחימום ביתית נחשב בריא יותר ומזיק פחות לאיכות האוויר שכולנו נושמים בכל יום. 

סולר לחימום ביתי מתאפיין בפירוק איטי במיוחד, כך האש הדלוקה בקמין או במערכת חימום אחרת המופעלת בהסקה, נשרף לאט יותר ובצורה יעילה יותר, מה שגורם להפצת החום לאורך זמן ובצורה שווה לכל החלל.

מסיבות אלו ואחרות, סולר לחימום ביתי נחשב זול, שימושי במיוחד, בטיחותי ונוח, על כן, אתם מוזמנים להשתמש בו במערכת ההסקה לחימום הביתית שלכם.

במידה ועוד אין לכם כזאת, זה הזמן ללכת לרכוש אחת שתחמם אותכם כל החורף, 24 שעות, 7 ימים בשבוע, בעלות זולה משמעותית מאפשרויות החימום האחרות הקיימות היום בשוק. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *