האם יש דבר כזה אינסטלטור חירום או אינסטלטור שזמין לתקלות 24 שעות ביממה?

אינסטלטור הוא איש מקצוע העוסק בתיקון של מערכות ביוב ומים. במקרים רבים ישנה תקלה בתחום שהיא חדחופה ולכן נדרש אינסטלטור חירום שיגע תוך זמן קצר לתקן את הבעיה. אינסטלטורים לרוב יציעו שירותי תיקון של והחלפה של צינורות מים, סתימות, נזילות וכן תיקון דודי שמש. 

ישנם אינסטלטורים שעובדים בהיקפים קטנים יותר ומציעים שירותים ללקוחות פרטיים בבתים פרטיים ואילו אחרים שעובדים בהיקפים גדולים ומציעים שירותים עירוניים כמו מערכות ביוב עירוניות. לרב אינסטלטורים יציעו שירותים בשעות מוגדרות ובימים מוגדרים וכמו כן, הם יציעו שירותים באזורים ספציפיים בארץ. ניתן למצוא גם אינסטלטור חירום המציע שירותים 24 שעות סביב השעון ומסוגל להגיע לטפל בבעיה תוך זמן קצר. 

לרוב, אינסטלטור שמציע שירותים קרוב לאזור המגורים שלנו גם יגיע בזמן יותר קצר ולכן לרוב עובדים עם אינסטלטורים קבועים ושכונתיים. אולם, לעיתים אנחנו מקבלים המלצה על אינסטלטור שמגיע מרחוק, ובוחרים לעבוד איתו כיוון שהוא אמין ומקצועי או מכיוון שקיבלנו המלצות עליו.

לא תמיד יש צורך להזמין אינסטלטור חירום אך רוב הבעיות הקשורות למערכות הבית דורשות תיקון מיידי. כך למשך, כאש ריש סתימה בשירותים או באחד הכיורים בבית, אין אפשרות להשתמש בהם ולהזרים בהם מים ולכן טיפול זה דורש תיקון מיידי. כמו כן, דוד שמש התקלקל, במיוחד בימי חורף קרים גם הוא דורש תיקון מיידי. אולם, שיפוץ חדרי אמבטיה או תיקון נזילה שאינה משמעותית יכולים לחכות מעט. איתור נזילות למשל הוא תחום הדורש בעצמו זמן. כלומר איתור נזילה יכול לארוך מספר שעות או ימים בהתאם לסוג הנזילה. כיום בעזרת כלים חדשניים ומתקדמים ניתן לאתר נזילות יותר בקלות, ועדיין מדובר בתהליך ארוך. כמו כן, שיפוץ של חדר אמבטיה דורש תכנון, הצעות מחיר וקביעת מועד מראש.

אינסטלטורים רבים אינם מציעים שירותי חירום ולכן צריך לקבוע אותם ולהזמין אותם כמה ימים מראש. אינסטלטור חירום לרוב יציע שירותים עם מתן מענה עד כמה שעות תוך התחייבות להגיע בזמן מוגדר.

מחירים של אינסטלטורים משתנים בהתאם לגורמים רבים וגם בהתאם לאזור השירות, לאיכות השירות ולסוג הבעיה. אינסטלטור חירום יכול לגבות עלויות שונות בימים ובשעות חירום. אולם ישנם מחירים מקובלים בשוק ניתן לערוך השוואה לערוך סקר על מנת להבין מה ממוצע המחירים בשוק לפני שבוחרים עם מי לעבוד.
אינסטלטורים לרוב יתחזקו אתר ובו הם יפרסמו את עצמם. כמו כן, אינסטלטור חירום גם מדגיש כי הוא מציע שירותים 24 שעות ביממה באתר שלו. באתר ניתן לקרוא אודות השירותים שמציע האינסטלטור ולהבין מה כוללים התהליכים השונים, מה המחירים וכמה זמן נדרש לתיקונים שונים. כמו כן, ניתן לקבל הצעות מחיר מסודרות עבור שירות ספציפי. המלצות ודירוגים של לקוחות אחרים יכולים לעזור לנו לבחור איש מקצוע מומלץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *