האם ניתן שהמחיר של מחסומים לאירועים ישתנה בהתאם לגודל ההזמנה?

מחסומים לאירועים ניתן להשיג לרוב דרך חברות אשר מתעסקות בהקמה של במות והפקה של אירועים. חלק מן החברות אף מציעות גם ליטוש ושיפוץ במות והקמה של תפאורה לאירועים. המחסומים תפקידם לחסום את הקהל וההמון שנמצא באירוע.

חלק מהאירועים דורשים מחסומים המתאימים לסוג האירוע. למשל, מחסומי לחץ הם מחסומים עדיפים ממחסומים רגילים כאשר מחפשים מחסומים לאירועים. אירועים כגון הופעות דורשים הגבהה של המאבטחים והסדרנים כדי שיראו טוב יותר את הנעשה בתוך הקהל מבלי לפגוע בשדה הראיה בזמן ההופעה.

בנוסף, בתוך הקהל קשה יותר למצוא אנשים כאשר יש מגבלה של גובה שכן הקהל חוסם את שדה הראיה של מאבטחים וסדרנים. כאשר בוחרים במחסום לחץ מבין מחסומים לאירועים ניתן לטפס על המדרגה הנמצאת בחלק האחורי של המחסום ולהשגיח על הקהל בצורה טובה יותר בזמן ההופעה מבלי להפריע לקהל בזמן המופע.

השימוש של מחסום לחץ מבין המגוון של מחסומים לאירועים הוא שהמחסום עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר ובעלי תוי תקן אשר מהווים תקינות לשימוש במחסום. מחסומים אלו צפופים יותר, מסיביים יותר ועמידים בפני לחץ גבוה של ההמון.

בנוסף לכך, יש עוד מחסומים לאירועים שיכולים לעשות שימוש טוב בזמן האירוע ולעיתים מחסומי לחץ הם לא הפתרון האולטימטיבי לכל אירוע. מחסומי אלומיניום הנחשבים למחסומים יחסית פשוטים ניצבים באירועים לעיתים תכופות בשל היותם זולים להשכרה ומשמשים להכוונה ולסדר בקרב הקהל.

באירועי ספורט לדוגמה, השימוש של מחסומי לחץ הוא לא נפוץ והשימוש של מחסומי אלומיניום רגילים הוא נוח יותר שכן השימוש של המחסום הוא בעיקר בעת מכירת הכרטיסים למשחק ולא בתוך האצטדיון שם הניהול של האירוע הוא בעיקר בעזרת סדרנים ומאבטחים. 

דוגמה נוספת היא אירוע פתוח למשל בפארק גדול, אשר מחסומי לחץ אינם תמיד נחוצים כאן משום שתפקיד המחסומים הוא להדוף את הקהל מפני האמן שנמצא על הבמה אך לעתים אין במה ורק יש צורך לכוון את הקהל ולהוביל אותם אל האזור המסוים כמו במצעד או תהלוכה.

הקושי במציאת מחסומים לאירועים מתרחש כאשר סוג האירוע אינו מוגדר באופן חד משמעי ולכן יש צורך להתייעץ עם הספקים בנושא זה. חלק מהאירועים משלבים מגוון של מחסומים בהתאם לזמן האירוע ויש צורך לתזמן את השימוש במחסומים בהתאם לזמנים. 

לסיכום, מחסומים לאירועים ניתן לרכוש או להשכיר דרך חברות אשר מתעסקות בהפקת אירועים ובהקמה של מחסומים ובמות לאירועים. השימוש של המחסומים משתנה בין אירוע לאירוע ויש לעשות שימוש נכון במחסומים בהתאם להתייעצות עם הגורמים הנכונים. בנוסף, כדאי לברר לגבי מחסומי לחץ לאירועים שכן הם טובים יותר בהדיפת הקהל וביצירת סדר בתוך קהל צפוף לעומת מחסומים רגילים מאלומיניום שעדיפים יותר לאירועים פתוחים שלא כוללים מופעים צפופים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *