הוצאת ויזה לצרפת

ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית אשר מאפשרת לבעליה לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת לצורך מטרות שונות. בעזרת ויזה ניתן ללמוד במוסד אקדמי, לעבוד במקומות שונים, לשהות לצורך ביקור ארוך ועוד. כיום ישראלים רבים מעוניינים להוציא ויזה לצרפת לצורך לי דומם במוסד אקדמי בגלל קושי בתנאי קבלה בארץ או בגלל הרצון לחוות תקופת לימודים במדינה חדשה. 

קיימים סוגים רבים של ויזה לצרפת ביניהם למשל ויזת סטודנט שלרוב תתאים לתקופה של 12 חודשים או ויזה לעבודה. כל סוג של ויזה דורש תהליך אחר ומסמכים שונים על מנת לקבלה. ויזה לסטודנט למשל, דורשת מסמכים המעידים על קבלתו של המבקש ללימודים, גיליון ציונים ועוד. 

מלבד ויזה לצרפת יש גם המעוניינים בהוצאת אזרחות צרפתית. אזרחות צרפתית מאפשרת לבעליה לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לעבוד בהן וללמוד בהן בתעריפים מועדפים, ללמוד באוניברסיטה בקנדה ולהיכנס לארצות הברית ללא ויזה. כדי להוציא אזרחות צרפתית יש צורך בזכאות וקיימים סוגים שונים של זכאויות. כך למשל קיימת זכאות מטעם נישואין. אדם הנישא לאזרח צרפתי יכול לבקש בעצמו להוציא דרכון צרפתי ועליו להגיש מסמכים שונים המעידים על ניהול משק בית משותף ועל חמש שנות נישואין לפחות. 

סוג נוסף של זכאות הוא זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת או מטעם הורים צרפתיים. כל סוג של זכאות דורש תהליך מעט שונה. 

אולם, לא כולם יכולים להוציא אזרחות או שאינם מעוניינים בכך ולכן מוציאים ויזה לצרפת המאפשרת להם להגיע לצרפת לתקופה הרצויה.

כיום ניתן למצוא מידע רב אודות ויזות וסוגיהן באינטרנט, לקרוא למי מתאים כל סוג של ויזה ומה צריך לעשות כדי להוציא אותה. כמו כן, ניתן לקרוא מידע אודות צרפת, אודות אפשרויות העבודה בה, מקומות הלימודים והתארים השונים. ישנם מדריכים רבים אודות המחייה בחו״ל בהם ניתן להיעזר.

הוצאת ויזה לצרפת או דרכון צרפתי כרוכים בתהליכים שונים וכיום רבים בוחרים לפנות לעורך דין מקצועי או נוטריון מקצועי העסוקים בתחום. כיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין צרפתיים המציעים שירותים מגוונים ביניהם למשל בתחום של נכסים, עסקים, ירושות ועוד. עורכי דין רבים גם מכירים היטב את הדין הצרפתי ואת הרשויות השונות וכן את התהליך של הוצאת אזרחות או ויזה צרפתית. לכן עבודה מותם בתחום הזה היא מומלצת.

ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים המציעים שירותים של הוצאתאזרחות צרפתית באמצעות האינטרנט ולקרוא באתר האינטרנט שלהם אודות השירותים שהם מציעים, אודות תהליך של הוצאת ויזה לצרפת ומה הוא כולל וכמו כן אודות תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית. כל עורך דין גובה מחירים מעט שונים וניתן לערוך השוואה בין עורכי דין שונים לפני שבוחרים עם מי לעבוד. בכל אופן עבודה מול איש מקצוע היא מומלצת וכדאית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *