האם יש עבור סורגים לחלונות מחיר מוגדר או שהמחיר משתנה מסורג לסורג?

כיום, קיימים עבור סורגים לחלונות מחיר משתנה ולא קבוע בגלל איכות הסורגים מטרת השימוש שלהם ועוד. בנוסף, יש הרבה מסגריות אשר גם מציעות אחריות לשלוש שנים ויותר עבור הסורג כדי לשמור על אורח חיי הסורג. 

בנוסף, עבור סורגים לחלונות מחיר משתנה בעקבות כך שלעיתים יש צורך בסורגים חזקים עמידים בפני פריצות. סורגים אלו עשויים מברזל יצוק או פלדה עמידה ומטרתם למנוע פריצות ומעבר של ילדים ובעלי חיים דרך הסורגים.

ילדים ובעלי חיים לא מודעים לעתים לסכנות אשר להימצא בקרבת חלון יכולה לגרום לנפילה ובעקבות כך סכנת מוות. על כן מומלץ לרכוש סורגים אשר יתאימו לגודלם של בעלי חיים וילדים ויהיו צפופים מספיק כדי שלא יתבצע מעבר שלהם דרך הסורגים.

כאשר בוחרים סורגים לחלונות מחיר הסורגים יכול להיות מכריע אך חשוב גם לקחת בחשבון את הסכנה שברכישת סורגים זולים וכאלה שלא מצליחים לעמוד בתקנים של מכון התקנים.

עבור סורגים לחלונות מחיר יחסית גבוה לאלו אשר מיוצרים מפלדה בהחלט לא תמיד מוצדקים וכדאי לוודא שהסורגים עומדים בתקן האמור של נשיאת משקל של עד 69 ק"ג שהרווח בין סורג לסורג לא יעלה על כמה סנטימטרים בודדים. בנוסף, כדאי לראות מהם התקנות של מכון התקנים בנוגע להקמת סורגים בחלונות ולבדוק שאכן העומס על הסורג עומד בתקן הקבוע בחוק.

בנוסף לכך, רכישה של סורגים לחלונות מחיר גבוה יחסית בגלל הצורה של הסורגים ולא רק בגלל איכותם אלא גם בגלל העמידות. סורגים מעוצבים על ידי מעצב פנים יכולים להגיע לאלפי שקלים ליחידה וכדאי מאוד לראות שהסורגים אכן עומדים בתקציב שנקבע מראש ולא חורגים מכך.

מצד שני, חשוב להשקיע גם בסורגים חזקים ככל שהקומה גבוהה יותר שכן הסיכוי לפגיעה מקומה גבוהה הוא מסוכן הרבה יותר מאשר בקומות הראשונות. בנוסף לכך, עדיין כדאי לשקול לשים סורגים גם בקומות הראשונות בגלל הסכנה לפריצות. חלק מהאנשים אף בוחרים למלא את הסורגים בבטון יצוק כדי למנוע פריצה.

זה אמנם נכון שעבור סורגים לחלונות מחיר גבוה ביחס למוצרים אחרים מברזל יצוק זאת מכיוון שקשה יותר לפרזל בצורה נוחה את הסורגים ולעתים קיימות בקשות מיוחדות כדי שהסורגים ייראו טוב ולא רק יהיו חזקים ועמידים.
לסיום, רכישה של סורגים היא חשובה וחיונית לכל בית עם קומות וגם עבור בית ללא קומות הסורגים יכולים למנוע את כניסתם של פורצים לתוך הבית. יש מגוון רחב של סורגים לחלונות מחיר זה משתנה בהתאם לסוג הסורג ורמת החוזק שלו וכמובן העיצוב שלו. כדאי מאוד לשקול להקים סורגים כאשר יש ילדים שכן ילדים לא מודעים לסכנות ולהשלכות של עמידה על יד החלון ובכך ניתן למנוע את האסון הבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *