מהי עלות שיפוץ חדר אמבטיה ?

אנשים רבים מעוניינים לשפץ את חדר האמבטיה על מנת לרענן אותו ולשפר את המראה שלו. עלות שיפוץ חדר האמבטיה משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו גודל האמבטיה, איש המקצוע, מורכבות השיפוץ והריהוט. כמו כן, החלפת ריצוף, ניאגרה, אסלה וצנרת ישפיעו על מחיר השיפוץ.

עבודת שיפוץ חדר אמבטיה כוללת לרוב פירוק של האמבטיה הישנה, טיפול בנקודות מים, התקנת אסלה, חיפוי קירות, איטום רצפה, צביעה ועוד. עלות שיפוץ חדר אמבטיה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בהתאם לסוג השיפוץ ולבחירת הריהוט ואיכותו.

שיפוץ חדר אמבטיה כולל גם טיפול בצנרת ובמערכות הביוב ולכן אינסטלטורים רבים מציעים גם שירותים של שיפוץ חדרי אמבטיה. קיימים היום אינסטלטורים רבים ברחבי הארץ המציעים שירותים כמו תיקון של צנרות, החלפת דודים, תיקון סתימות ועוד. בין היתר הם מציעים גם שיפוץ של חדר אמבטיה. כל איש מקצוע מציע מחיר אחר עבור שיפוץ חדר האמבטיה בהתאם לגודל החדר, בהתאם לסוג הרהיטים ובהתאם לשיקולים נוספים. כלומר עלות שיפוץ חדר אמבטיה תלויה בהרבה דברים ולכן לא יכולה להיות ידועה מראש.

אינסטלטורים המציעים שיפוץ חדרי אמבטיות לרוב יגישו ללקוח שלהם הצעת מחיר והיא תעזור ללקוח להבין מה הוא מעדיף לעשות בחדר האמבטיה, אילו סגנונות עיצוב הוא מעדיף, עבודות אינסטלציה וכו'. לרוב הצעה כזו תהיה מפורטת מאוד ותכלול פירוט של שלבי העבודה השונים כמו איטום, צבע, אינסטלציה, ריצוף וכדו'.  

כאשר מדברים על שיפוץ של חדר אמבטיה בו מרימים את הריצוף, כדאי גם להוסיף החלפה של מערכות הצנרות על מנת ליהנות מצנרת חדשה. עלות שיפוץ חדר אמבטיה במקרה כזה תהיה גבוהה יותר אך כך גם הצנרת תהיה חדשה ותחזיק מעמד לאורך שנים.

שיפוץ חדרי אמבטיה אמור לארוך מספר שבועות ולא זמן רב מדי, בעיקר כשמדובר בחדר אמבטיה קטן יחסית. אמבטיה בעלת שטח גדול יותר תכלול יותר עבודה ולכן המחירים גם כן יהיו גבוהים יותר במקרה זה.

עלות שיפוץ חדר אמבטיה מתייקרת ככל שבוחרים באלמנטים יקרים יותר ובעבודה מוכרת יותר. כמו כן, המחיר מושפע גם מגודלו של החדר. כיום גם יותר אנשים בוחרים בציוד חדיש ומתקדם כמו ניאגרה סמויה ואסלה מרחפת ובמקרה הזה העלות תהיה גבוהה יותר. גם סוגים של מקלחות וכיורים, ארונות אמבטיה ורהיטים נוספים משנים את הצעת המחיר. 

כיום ניתן למצוא באינטרנט מידע רב אודות שיפוץ חדרי אמבטיה, להבין מה כולל התהליך, על ידי מי הוא מבוצע וכן לראות עלויות של חדרי אמבטיה שונים. באינטרנט ניתן גם להתרשם מתמונות של חדרי אמבטיה לדוגמה, להכיר את האופציות השונות ולמצוא אנשי מקצוע לפי אזורים. עלות שיפוץ חדר אמבטיה גם היא תהיה מפורטת פעמים רבות באינטרנט וניתן לערוך השוואה בין ספקים שונים ואנשי מקצוע שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *