עבודות של מסגריות

מסגריות הן בתי מלאכה בהם מייצרים פריטי מתכת שונים כמו סורגים לחלון, מעקה למדרגות, שערי ברזל, גדרות לחצר וכן פסלי נוי ממתכות. על ידי חימום של המתכת ושימוש בכלים המתאימים, המסגר מעצב את הצורות הנדרשות.

קיימות מסגריות רבות בארץ וכל אחת מציעה מוצרים שונים ומחירים אחרים. בנוסף, לכל מסגריה יש סגנון עיצובי משלה. 

כאשר עובדים עם מסגריות ניתן לרכוש מוצרים בהזמנה אישית, על פי מידות רלוונטיות, עיצוב רלוונטי ומראה ייחודי לבחירת הלקוח. כך למשל, אנשים רבים מתקינים בבית שער כניסה מברזל המיוצר אצל מסגריות וקיימים היום עיצובים רבים ומגוונים לשערים אלו. ניתן לראות שער כניסה גבוה, בעל צבעים מסוימים, עם עיטורים ופרזולים מיוחדים, עם תוספת של תיבת דואר או חלון וכו׳. היום גם רבים בוחרים להתקין שערים חשמליים לכניסה, שנפתחים על ידי שלט רחוק.

מוצר נוסף לבית שעבורו עובדים עם מסגריות הוא גדר לחצר. אנשים רבים בוחרים להתקין גדר ברזל לחצר שלהם בגלל הפונקציונליות שלה ויש כיום מגוון סוגים של גדרות מעוצבות. ניתן לראות גדרות שהסורגים שלהן לאורך או לרוחב, צפופים יותר או פחות וכן בעלות צבעים שונים.

מסגריות מייצרות בנוסף גם מעקות למדרגות פנים וחוץ. מעצבי פנים רבים ואדריכלים בוחרים להתקין מעקה ברזל מעוצב כאלמנט עיצובי נוסף על הפונקציונליות שלו. כיום ניתן להתאים מעקה ברזל למדרגות במגוון עיצובים וצורות. 

שלב מוכר בתהליך של ייצור פריטים מברזל הוא גילוון. מדובר בתהליך של ציפוי הברזל בחומר ייעודי שמטרתו להגן על הברזל מפני חלודה ונזקי מזג האוויר. קיימים שני סוגים של גילוון, חם וקר והמחירים שלהם משתנים בהתאם לגורמים רבים. מסגריות לרוב יפרטו האם המחיר כולל את הגילוון או לא.

לרוב כאשר בוחרים מסגריה לעבוד איתה, איש מקצוע יגיע אל בית הלקוח על מנת לקחת מידות, לתכנן עם הלקוח את העיצוב והסגנון של המוצר ולהבין את מורכבות ההתקנה במקום. לאחר מכן הוא יכין הצעת מחיר מסודרת. משך הייצור וההתקנה של המוצר משתנים בהתאם לסוגו, למורכבות העבודה ועוד.

כל מסגריה עובדת בסגנון שונה וניתן היום למצוא מסגריה באמצעות האינטרנט, שם לרוב היא תתחזק אתר כדי לפרסם את

עצמה ולהציג את העבודות שלה. באתר של מסגריה ניתן לקרוא אודות השירותים שהיא מציעה ולקרוא אודות סוגים שונים של כל פריט, למשל סוגים של שער כניסה, סוגי גדרות וההבדלים ביניהם. בנוסף, ניתן לראות תמונות של עבודות המסגריה וכך להתרשם מהסגנון העיצובי שלה. בתי עסק רבים גם יפרסמו חוות דעת והמלצות של לקוחות אחרים. כמעט בכל בית יש מוצרים המיוצרים במסגריה ולכן ניתן למצוא היום מבחר גדול של מסגריות בארץ וכל אחת מציעה מחירים שונים ומוצרים שונים. ניתן לערוך השוואת מחירים ולהבין מה טווח המחירים בשוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *