מהי הצעה לביטוח חיים ?

ביטוח חיים הוא ביטוח שמטרתו להבטיח המשך הכנסה והמשך חיים כלכליים ללא שינוי קיצוני עבור משפחתו של המבוטח במקרה של פטירה או במקרה של תאונה ואובדן כושר עבודה. בארץ ישנן חברות ביטוח רבות המציעות הצעה לביטוח חיים וכמו כן קיימים סוגים רבים של ביטוחי חיים ומסלולים שונים.

כך למשל קיימים ביטוחי חיים עם פרמיה קבועה או פרמיה משתנה. רוב הביטוחים כיום הם בעלי פרמיה משתנה וסוג זה של פרמיה קובע שככל שהמבוטח מתבגר, עלות הביטוח תתייקר. ניתן לבחור ביטוח חיים בעל פרמיה קבועה ובכך להימנע מעלייה משמעותית בעלויות הביטוח. כמו כן קיימים סוגים שונים של ביטוחי חיים המכסים יותר אפשרויות או פחות אפשרויות. 

הצעה לביטוח חיים משתנה בין החברות השונות והיום ניתן להשוות בין האפשרויות השונות בעזרת האינטרנט, להבין מה כל חברה מציעה ולהבין מה ההבדל במחירים בין החברות השונות. כמו כן קיימים מחשבונים באינטרנט שמציגים את המחירים השונים מאת החברות השונות על ידי הזנת פרטי המשתמש.

הצעה לביטוח חיים מורכבת ממספר גורמים כמו למשל גיל המבוטח, מין המבוטח, האם הוא מעשן ועוד. מחיר חודשי של ביטוח חיים יכול לנוע בין עשרות שקלים למאות שקלים בהתאם לגורמים השונים.

ניתן לקבל הצעה לביטוח חיים ישירות מחברת ביטוח וכן להשוות בין חברות שונות לפני שמחליטים ממי לרכוש את הפוליסה, או לפנות לסוכן ביטוח שיציע מספר אפשרויות בהתאמה ללקוח. 

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים ולרוב הוא יתמקצע בתחום ספציפי כמו למשל בתחום של ביטוחים פנסיונים, ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות ועוד. הסוכן יעבוד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות ביטוח ומטרתו להכיר את הלקוח, להבין מה המסלול הביטוחי המתאים לו בהתאם לפרטים שונים ולמכור לו את המסלול המשתלם ביותר. סוכן ביטוח לרוב יעבוד עם מספר חברות קבועות ולכן הוא יכיר היטב את האפשרויות שהן מציעות, את התנאים, היתרונות והמחירים של כל מסלול. לכן עבודה מול סוכן ביטוח יכולה להיות נוחה ולהקל על הלקוח. 

סוכן ביטוח יכול להציע ללקוח הצעה לביטוח חיים בהתאם ליכולות הכלכליות שלו וכן בהתאם לצרכים שלו ובכך לחסוך לו זמן של בדיקה מול החברות השונות וכן התעסקות בירוקרטית. כמו כן, בעזרת הידע והניסיון שלו הוא יכול לעזור ללקוח למצות כמה שיותר מהביטוח שלו ולבחור באפשרות המתאימה. 

הצעה לביטוח חיים יכולה להינתן על ידי סוכן או על ידי חברת ביטוח. אם בוחרים לעבוד מול סוכן ביטוח, ניתן להגיע אליו דרך האינטרנט או דרך המלצות של חברים ובני משפחה. סוכן ביטוח יתחזק לרוב עמוד עסקי או אתר אינטרנט בהם ניתן לקרוא אודות החברות השונות איתן הוא עובד ולקרוא אודות חשיבות ביטוחים שונים ולמה כדאי לרכוש אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *