תהליך של הוצאת או חידוש דרכון צרפתי

חידוש דרכון צרפתי נעשה בכל כמה שנים למחזיקי דרכון. מספר השנים לחידושו שונה בין ילדים לבין מבוגרים ולרוב יעמוד על עשר שנים למבוגר וחמש שנים לילד. 

דרכון צרפתי הוא דרכון שמציע הטבות רבות לבעליו ולכן ישראלים רבים בשנים האחרונות בודקים את זכאותם להוצאתו. צרפת היא אחת מהמדינות המייסדות את האיחוד האירופי ולכן דרכון צרפתי מציע לבעליו לנוע בחופשיות במדינות האיחוד, ללמוד במוסדות אקדמיים ללימודים גבוהים, לעבוד בצרפת ובמדינות אחרות ולהקים בהן עסקים. 

כדי להוציא דרכון צרפתי ישנן זכאויות מסוגים שונים, למשל זכאות מטעם היות המבקש ילד להורים צרפתיים, מטעם ילודה בצרפת או מטעם נישואין לאזרח צרפתי. כל סוג של זכאות דורש תהליך מעט שונה מול הגופים הרלוונטיים. כך למשל כדי להוציא אזרחות צרפתית מטעם נישואין, יש לעבור מבחן שפה ולהציג מסמכים המוכיחים על חמש שנות נישואין משותפים.

הוצאת אזרחות צרפתית וגם חידוש דרכון צרפתי מתבצעים מול הקונסוליה כאשר תהליך של הוצאת אזרחות יכול להיות ארוך ולכלול מסמכים רבים. ישראלים רבים לא מכירים היטב את התחום ולא יודעים כיצד לנהל את התהליך ולכן פונים לעורך דין צרפתי בארץ. מומלץ לפנות לעורכי דין בתחומים של הוצאת אזרחות או חידוש דרכון צרפתי כיוון שהם יכולים להקל על הלקוח ולזרז את התהליך. כמו כן עורך דין צרפתי מכיר היטב את התחום ולכן יכול להתנהל ביתר קלות מול הגופים הרלוונטים.

כיום קיימים עורכי דין צרפתיים ונוטריונים צרפתיים רבים בארץ והם נותנים שירותים במגוון נושאים כמו למשל בנושא ירושות, נישואין וגירושין, הוצאת דרכון או חידוש דרכון צרפתי ועוד. ישראלים רבים המעוניינים לרכוש נכסים בצרפת או צרפתים שמעוניינים לרכוש נכסים בארץ, נעזרים בעורכי דין, כמו גם אנשים המעוניינים להוציא אזרחות צרפתית או ויזה לצרפת. בנוסף, נוטריון צרפתי יכול גם לתת שירותים של תרגום מסמכים. ישראלים רבים נעזרים בעורך דין צרפתי לצורך חידוש דרכון צרפתי וגם לצורך ניהול ירושות של אזרח צרפתי בעל צאצאים בארץ.

עבודה מול עורך דין אמנם כרוכה בעליות שונות, אך לעיתים משתלם יותר לעבוד מולו בזכות הידע שלו וההיכרות שלו עם התחומים השונים.

ישראלים שאינם בעלי דרכון צרפתי ואינם זכאים להוצאת אזרחות יכולים להוציא ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה שמאפשרת לשהות בצרפת לתקופת זמן מוגבלת לצורך לימודים, עבודה או טיול. ישנם סוגים רבים של ויזות הנבדלים זה מזה בתוקף שלהם, במטרת השהות ובהטבות. כך למשל ויזה לסטונדט לרוב תציע שהות של עד שנים עשר חודשים ואפשרות לעבוד בצרפת ולקבל סיוע בשכר דירה.

ניתן למצוא היום עורך דין שמציע שירותים בתחום של חידוש דרכון צרפתי והוצאת אזרחות באמצעות האינטרנט. לרוב עורך דין צרפתי יתחזק אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות ההכשרות שלו ואודות השירותים שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *