שער כניסה מברזל לבית או לחצר

ישנם מוצרים רבים עשויים ברזל, ביניהם בעיקר כאלו המשמשים לצרכי בטיחות כמו שערים לבית, סורגים, מעקות למדרגות, דלתות ועוד. שער כניסה מברזל קיים במקומות רבים ביניהם בתי עסק, בתים פרטיים, חצרות ועוד. לשער ברזל יש יתרונות רבים וכמו כן קיימים סוגים רבים של שערי ברזל והם נבדלים ביניהם במחיר, בצורה, בעיצוב ועוד. שער ברזל יכול להיות גם בכניסה לחדר אשפה או בכניסה לחניונים.

שערי ברזל בעבר היו מסורבלים ומאסיביים יותר אך כיום ישנם פתרונות חדשים שבעזרתם הפך שער הברזל לקל יותר לתפעול וגם בעל עיצוב ומראה יפים. שער כניסה מברזל צריך להיות מותקן על פי תקני בטיחות שונים אותם בעלי המקצוע צריכים להכיר.

שער כניסה מברזל הוא בעל תפקידים שונים כמו למשל ליצור הפרדה בין השטח הפנימי לחיצוני של הבית. בנוסף, מטרתם השער היא לאפשר רק לבני הבית להיכנס וכן למנוע פריצות. שערי כניסה מברזל יכולים להיות מעוצבים בשלל צורות, סגנונות וצבעים ולכן ניתן לראות יותר שערים מרשימים בעיצובם בשנים האחרונות. בנוסף, לשער ניתן להוסיף סורגים וגם לשלב בו עץ או זכוכית לצורך יצירת מראה כפרי או קלאסי.

חלק מתהליך הייצור של שער כניסה מברזל הוא גלוון. גלוון הוא חלק בתהליך של ייצור ברזל ומטרתו לשמור על הברזל מפני נזקי מזג האוויר ומפני חלודה. בעיקר במוצרים העומדים בחוץ וחשופים לתנאי מזג אוויר שונים, הגלוון הוא משמעותי לצורך שמירה על המוצר לאורך זמן. קיימים שני סוגים של גלוון והם גלוון חם וקר כאשר הגלוון החם מתבצע רק במספר מקומות בארץ ולכן הוא גם יקר יותר. הגלוון במוצרים אשר נמצאים במקום שאינו חשוף לתנאי מזג אוויר הוא אופציונלי לרוב.

כמו כן, גם צביעה היא חלק בתהליך של ייצור מוצרי ברזל שונים והיא נעשית בשתי דרכים, צביעה בהתזה או צביעה בתנור כאשר הצביעה בתנור היא אחידה יותר ועמידה יותר. גם מחירים של צביעה משתנים בהתאם לגורמים רבים. 

שער כניסה מברזל מיוצר במסגריה, בית מלאכה בו עובד הנפח ושם מייצרים מוצרים שונים ממתכת כמו סורגים, שערים, גדרות וכן מוצרי נוי. על ידי חימום המתכות ועל ידי כלים מיוחדים יכול הנפח לעצב אותן לצורות שונות. מבחינת המחירים, שערי כניסה מברזל יכולים לנוע בין טווח רחב של מחירים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל גודל השער, מורכבות העיצוב שלו, האיכות שלו ועוד. לרוב איש מקצוע בתחום יגיע אל הלקוח ועל פי נתוני השטח השונים והרצון של הלקוח, יציע הצעות מחיר.

ניתן למצוא מסגריות שונות ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, שם לרוב ניתן  לראות אתר עסקי ולהתרשם מתמונות של מוצרים שונים ביניהם גם שער כניסה מברזל ולהבין אילו סגנונות עיצוב קיימים ומה המחירים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *