גדרות לחצר

לגדר יש מטרות רבות ולכן ניתן לראות אותה היום בבתים רבים של אנשים ובכניסה למבנים רבים. גדר יוצרת הפרדה בין הסביבה החיצונית לסביבה הפנימית, מגנה על הבית מפני מסיגי גבול, מוסיפה לעיצוב החצר או הסביבה בה היא נמצאת ועוד. אנשים מסוימים מעדיפים גדר בעלת עיצוב מרשים ולכן משקיעים בעיצוב ובתכנון שלה. 

ישנם סוגים רבים של גדרות ביניהם למשל גדר מעץ, גדר מברזל, אלומיניום ועוד. את סוג הברזל בוחרים על פי גורמים רבים ביניהם מראה, פונקציונליות, מחיר ועוד. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים לגבי בחירת הברזל על סוגיה השונים.

גדרות ברזל למשל הן נפוצות מאוד והן יציבות וחזקות, בזכות תהליכים שעובר הברזל הן נשמרות לאורך זמן וכמו כן גדר ברזל יכולה להיות מעוצבת בצורות ייחודיות. גדר ברזל יכולה להיות עשויה מסורגים צפופים, היא נחשבת אטומה יותר וניתן לראות דרכה פחות נוף. כמו כן גדר מפח מציעה 

מראה אטום לגמרי, גדר עם סורגים רחוקים יותר מאפשרת לראות את הנוף ועוד. 

כמו כן, גדר ברזל יכולה גם להיות משולבת עם חומרי גלם אחרים כמו למשל עץ או זכוכית. שילוש של חומרי גלם אחרים יחד עם ברזל נפוץ גם במוצרים נוספים העשויים ברזל. מחירים של גדרות בשילוב עם חומרי גלם אחרים גבוהים יותר ולכן פחות נפוץ לראות את הגדרות הללו.

גדר מברזל כמו גם מוצרי ברזל אחרים עוברת תהליכי ייצור שונים ואחד מהתהליכים הוא גלוון. מדובר בתהליך של ציפוי הברזל בחומרים שונים על מנת לשמור עליו מפני נזקי מזג האוויר השונים ומפני חלודה. ישנם שני סוגים של גלוון ביניהם גלוון חם וגלוון קר כאשר גלוון חם נעשה רק במקומות ספורים בארץ והוא יקר יותר. תהליך נוסף שעוברות גדרות מברזל הוא תהליך של צביעה ת ניתן לבחור את צבע הגדר על פי התאמה לעיצוב הכולל של החצר וגם במקרה של צביעה יש שתי אפשרויות ביניהם צביעה בתנור או צביעה בהתזה. 

מחירים של גדרות משתנים בהתאם לסוג הגדר וגודלה והם עומדים על כמה מאות שקלים או כמה אלפי שקלים למטר. המחיר נקבע בין היתר על פי חומרי הגלם, על פי צורת הגדר, על פי התהליכים השונים שהיא עוברת וגם על ידי המקצוע המייצרים אותה. 

גדר מברזל מיוצרת במסגריה על ידי מסגר העוסק במתכות. ניתן למצוא מסגריות שונות באמצעות האינטרנט, לקרוא אודות השירותים שלהן, להתרשם מהמלצות של לקוחות אחרים, לראות תמונות של מוצרים שונים רלוונטיים עבורנו וכמו כן לראות הצעות מחיר. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום אודות סוגי גדרות שונים ואודות הבחירה מתאימה ביותר לחצר בהתאם לעיצוב, לאיכות ולמחיר. כיוון שיש סוגים רבים של גדרות עשויות חומרי גלם שונים ומעוצבות בעיצובים שונים, ניתן לקבל השראה לבחירת הגדר על ידי התייעצות עם אנשי מקצוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *