השכרת פיגומים מסוגים שונים

חברות רבות בארץ מציעות השכרת פיגומים וכן מכירת פיגומים והן לרוב יציעו סוגים שונים של פיגומים במחירים שונים. פיגום הוא אמצעי המשמש באתרי בנייה ופרויקטים של שיפוץ, לרוב הפיגומים מושכרים כיוון שקבלנים מעדיפים לשכור אותם בהתאם לפרויקט הנוכחי. אולם קיימים גם פיגומים למכירה כאשר מחיריהם גבוהים בהרבה וכמו כן הם דורשים תחזוקה. במקרים בהם קבלנים מבצעים פרוייקטים דומים בתדירות גבוהה הם לעיתים ירכשו פיגומים.

השכרת פיגומים כרוכה במחירים משתנים אשר מושפעים מסוג הפיגום הנדרש, משך הזמן בו משתמשים בפיגום, התקנים של הפיגום ועוד כאשר כל קבלן השוכר פיגומים חייב לעמוד בכללי בטיחות ותקנים שונים. מחירים של פיגומים להשכרה יכולים להיקבע על פי השכרה יומית או חודשית. מחיר השכרה ליום כאשר מדברים על השכרת פיגומים חודשית הוא נמוך יותר מאשר מחיר של השכרה יומית.

ישנם סוגים רבים של פיגומים המתאימים לצרכים שונים על פי הפרויקט וביניהם למשל פיגום הנקרא פיגום חמורי. מדובר בפיגום הבסיסי ביותר והוא מתאים לעבודות הנעשות בגובה נמוך של עד שני מטרים. הפיגום החמורי כולל משטח דריכה שמונח על גבי סמוכות חמור. פיגום חמורי צריך להיות מונח על  קרקע ישרה ויציבה וכמו כן בחלק מפיגומים אלו קיים סולם מובנה. 

סוג נוסף של פיגום נקרא פיגום עצמאי והוא נפוץ בעולם הבנייה. ניתן לבנות את הפיגום בגבהים שונים וכמו כן הוא אינו דורש חיבור למבנה. מחיר של פיגום עצמאי כאשר מדברים על השכרת פיגומים יכול להגיע עד 1500 ש"ח ליום בהשכרה יומית או עד 8000 ש"ח להשכרה חודשית.

פיגום זקפים הוא סוג נוסף של פיגומים והוא נחשב גם כן לנפוץ בעולם הבנייה. פיגום זה חייב להיות מקובע למבנים והקמתו דורשת כללי בטיחות רבים. פיגומי זקפים משמשים בעבודות שנעשות על גבי קירות חוץ של מבנה והם יכולים להקיף מבנים שלמים. סוגים נוספים של פיגומים הם פיגום שלוח, פיגום זיזי ועוד.

פיגומים הם אמצעים הדורשים תקנים מחמירים והם צריכים להיות איכותיים ועשויים מחומרי גלם ברמה גבוהה ביותר. המחירים של פיגומים יכולים להיות גבוהים בעקבות התקנים הרבים ולכן קבלני בנייה שאינם משתמשים בפיגומים באופן קבוע יכולים לשכור פיגומים על מנת להשתמש בפיגום המתאים לפרק הזמן הנדרש. חברות המציעות השכרת פיגומים יציעו ייעוץ על ידי איש מקצוע ויסבירו את ההבדלים בין סוגי הפיגומים השונים והמחירים שלהם. כמו כן ניתן לערוך השוואה בין מחירי החברות השונות


חברות השכרת פיגומים צריכות להיות בעלות ניסיון, ידע וכמו כן צריכות להיות מקצועיות ואמינות. ניתן לקרוא מידע אודות החברות השונות באינטרנט, שם לרוב הן יתחזקו אתר ויסבירו אודות התקנים שלהן, אודות סוגי הפיגומים השונים ויפרטו לרוב את מחירי ההשכרה החודשיים והיומיים עבור סוגי הפיגומים השונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *