עו"ד צרפתי בארץ

בישראל ישנם עולים צרפתיים רבים שזקוקים לשירותים שונים בתחומים בהם נדרש עורך דין וכמו כן ישראלים רבים המעוניינים בשיתופי פעולה עסקיים עם צרפתים, צרפתיים שמעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן מחו"ל ועוד. לשם כך ניתן למצוא היום עו"ד צרפתי בארץ ולהיעזר בשירותים שלו בתחומים השונים.

עו"ד צרפתי לרוב גם רכש את השכלתו בצרפת, הוא בעצמו עולה צרפתי והוא דובר היטב את השפה, לכן הוא מכיר את שירותי הדין השונים ולרוב יהיה בעל ניסיון שיתופי פעולה בין ישראלים לצרפתיים בתחום העסקי. כמו כן עורכי דין צרפתיים בארץ לרוב יציעו שירותים מגוונים כמו למשל בנושא ירושות, נישואין, גירושין, הוצאת אזרחות צרפתית ועוד.

בשנים האחרונות יותר ישראלים מעוניינים באפשרות להוציא אזרחות צרפתית כיוון שאזרחות זו מאפשרת הטבות רבות. כך למשל אזרחות צרפתית מאפשרת לנוע בחופשיות במדינות שונות באיחוד האירופי, ללמוד בהן, לעבוד ולהקים עסקים עם הטבות מס ועוד. באמצעות אזרחות צרפתית ניתן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה וכמו כן היא מציעה הטבות נוספות.

כדי להוציא אזרחות צרפתית יש להתנהל מול הקונסוליה ולהמתין זמן רב, לעיתים כמה שנים ובנוסף התהליך דורש מסמכים רבים בהתאם לסוג הזכאות לאזרחות. קיימים סוגים שונים של זכאויות לקבלת אזרחות צרפתית וביניהם למשל זכאות מטעם נישואין עם אזרח צרפת, זכאות מטעם הורים אזרחי צרפת או זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת. לכל סוג של זכאות יש דרישות שונות בתהליך עצמו. ישראלים שונים בוחרים לפנות אל עו"ד צרפתי לצורך הוצאת אזרחות צרפתית על מנת לזרז את התהליך ולהיעזר במקצועיות ובניסיון של עורך הדין על מנת להקל על התהליך.

עו"ד צרפתי יציע שירותים של הוצאת אזרחות צרפתית לרוב ובנוסף גם שירותים שונים של הוצאת ויזה לצרפת למשל. ויזה היא אשרת שהייה זמנית שמאפשרת לשהות בצרפת למספר חודשים מוגבל על מנת ללמוד, לעבוד או לערוך מחקר. קיימים סוגים שונים של ויזות לצרפת בהתאם לסיבת הביקור וכל ויזה מציעה הטבות שונות ומגבלות שונות. עו"ד צרפתי שנותן שירותים בארץ פעמים רבות גם יוכל להציע שירותים בתחום של הוצאת ויזה.

קיימים עורכי דין שונים בארץ וכמו כן גם עורכי דין שדוברים שפות אחרות על מנת לתת שירותים אנשים שונים. עו"ד צרפתי לרוב יתחזק אתר אינטרנט בו הוא יתאר את עצמו ואת ההשכלות שרכש, הוא יפרט את השירותים השונים שהוא נותן וכן יסביר אודות התהליך של הוצאת אזרחות למשל או הוצאת ויזה לצרפת כולל הסבר אודות המסמכים הנדרשים. בנוסף באתר האינטרנט של עו"ד צרפתי לרוב ניתן להתרשם מהמלצות של לקוחות אחרים ולקרוא תשובות אודות שאלות הגולשים בנושאים רלוונטיים. עורכי דין שונים גובים עלויות משתנות עבור השירותים שלהם וניתן לערוך השוואה ביניהם ולהבין את טווח המחירים בשוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *