סוגים שונים של ריהוט לבתי מלון

ריהוט לבתי מלון הוא חלק חשוב בעיצוב שלהם ובהצלחה שלהם. בית מלון הוא מקום אליו מגיעים על מנת לשנות אווירה, להתנתק מהחופשה, לצאת לנופש, להירגע וכן  ליהנות מאפשרויות רבות שאין בחיי היומיום. בנוסף, בית מלון משמש כמקום לינה בטיולים שונים ברחבי העולם ובנוסף מציע חוויית שירות מפנקת. בחירת בית מלון נעשית בהתאם לגורמים רבים כמו מחיר, רמה, איכות בית המלון, סגנון בית המלון, סוג האוכל וסוג השירותים שהוא מציע. כמו כן כאשר בוחרים בית מלון לרוב מתחשבים גם במראה שלו ובחוויית האירוח שהוא מציע ואלו תלויים בעיצוב שלו.

עיצוב בתי מלון הוא תחום בעל משמעות רבה ובעזרתו ניתן להפוך את בית המלון למרשים, לבעל עיצוב ייחודי וכזה שמציע אווירה ספציפית על פי סגנון מסוים. קיימים סגנונות עיצוב רבים לבית מלון וכך למשל ניתן לראות מלונות כפריים, מלונת יוקרה, מלונות בסגנון יווני או מזרח תיכוני ועוד. עיצוב המלון קובע רבות את הצלחת המלון ולכן היום יש מודעות גדולה לתחום של עיצוב בתי מלון כמו גם תחומי עיצוב פנים נוספים. כחלק מתהליך העיצוב של בית המלון נבחר גם ריהוט לבתי מלון והוא נבחר בקפידה על פי גורמים רבים.

ריהוט לבתי מלון כולל סוגים רבים של רהיטים וכמות גדולה של רהיטים ביניהם למשל ריהוט ללובי המלון הכולל לרוב פינות ישיבה אלטרנטיביות להמתנה ומנוחה. בנוסף, בלובי ניתן לראות לרוב בר בו יהיו כסאות בר גבוהים לצד דלפק מעוצב. במסעדות המלון יש שולחנות וכסאות בגדלים וסגנונות שונים וכמו כן בחדרי האירוח של המלון ניתן לראות ארונות אחסון, שידות, מיטות ועוד. כמו כן לצד הרהיטים גם קיים ציוד ומוצרי נוי נוספים ביניהם גופי תאורה, תמונות קיר, שעונים, אגרטלים ועוד.

ריהוט לבתי מלון נבחר כחלק מתהליך העיצוב שלהם ולרוב הוא ייבחר על פי גורמים רבים כמו למשל תקציב. לכל בית מלון תקציב משלו וקיימים רהיטים לבתי מלון במגוון מחירים, בהתאם לגודל, לאיכות ולסוג שלהם. ניתן למצוא רהיטים שמתאימים לתקציב הנתון ולרוב מעצבי פנים מקצועיים ידעו כיצד לבחור את הרהיטים בצורה נכונה. כמו כן, ריהוט לבתי מלון נבחר בהתאם לסגנון העיצובי של בית המלון. כך למשל בבתי מלון יוקרתיים, בתי מלון בסגנון כפרי, בתי מלון לעסקים או בתי מלון הכוללים ספא ניתן לראות עיצוב בסגנון אחר וכך גם רהיטים בסגנון אחר. בנוסף, עיצוב בית המלון והריהוט בו נבחרים בהתאם לתרבות המקום בו נמצא בית המלון. כלומר בתי מלון באיי נופש, במזרח התיכון, באיטליה או בספרד יהיו מעוצבים על פי המקום.

 
ריהוט לבתי מלון נבחר גם בהתאם לקהל היעד אליו מכוון בית המלון וכך למשל בתי מלון שמיועדים למשפחות או בתי מלון שמיועדים לזוגות יכללו רהיטים מסוג שונה ויהיו מעוצבים אחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *